על פי סוכנות הידיעות טסנים, ראש ממשלת פקיסטן שהבז שריף כתב בפוסט ב-X: לאחר שיחות אינטנסיביות, אנו שמחים להודיע כי הושג הסכם שלום בין ארצות הברית של אמריקה לרפובליקה האסלאמית של איראן. שני הצדדים הודיעו על סיום מיידי וקבוע של הפעולות הצבאיות בכל החזיתות, כולל בלבנון.
הוא המשיך: טקס החתימה הרשמי של הסכם זה יתקיים ביום שישי, 19 ביוני, בשוויץ.
שריף אמר: ברצוננו להודות לארצות הברית של אמריקה ולרפובליקה האסלאמית של איראן על מחויבותן למציאת פתרון דיפלומטי לסכסוך זה. ברצוננו גם להביע את תודתנו הכנה לאחינו במאמץ התיווך הזה, להנהגה הבכירה של מדינת קטר, על תמיכתם בהשגת הסכם זה. ברצוני גם להביע את תודתי המיוחדת להנהגה החזונית של ממלכת ערב הסעודית והרפובליקה של טורקיה על תרומתן החשובה והרחבה בהקשר זה. כעת, לאחר שהושג הסכם זה, המתווכים ינחו סדרה של פגישות השבוע. שיחות טרום-יישום מקדימות אלה יסללו את הדרך למשא ומתן טכני וכן לטקס החתימה הרשמי של ההסכם."
דברים אלה טרם אושרו או הוכרזו על ידי גורמים איראניים, על פי סוכנות הידיעות טסנים.