על פי סוכנות הידיעות טסנים, ארבע המדינות צרפת, בריטניה, גרמניה ואיטליה פרסמו הצהרה משותפת לאחר ההכרזה על ההבנה הראשונית בין איראן לארצות הברית:
* אנו מוכנים להסיר את הסנקציות הרלוונטיות בתגובה לצעדים ברורים וניתנים לאימות מצד איראן בנוגע לתוכנית הגרעין שלה.
* אנו מברכים בחום על ההכרזה על מזכר ההבנות בין ארצות הברית לאיראן, ומברכים את ארצות הברית, ממשלת איראן וכל הצדדים המעורבים, כולל פקיסטן, קטר ומתווכים אחרים, על ההישג הדיפלומטי הזה.
* רגע זה הוא הזדמנות להשיב את היציבות האזורית ולייצב את הכלכלה העולמית.
* פתיחה מיידית של מצר הורמוז עם חופש שיט, ללא תנאים וללא הגבלות, היא חיונית.
* אנו מחויבים לעשות את חלקנו להשגת מטרה זו, בהתאם לדרישות החוקתיות של כל אחת ממדינותינו, לרבות באמצעות משימה עצמאית והגנתית לחלוטין להבטחת בטיחות הספנות המסחרית ולביצוע פעולות פינוי מוקשים.
* אסור לאיראן להשיג נשק גרעיני לעולם.
* אנו מוכנים לעבוד עם ארצות הברית, איראן והסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית למטרה זו.
* נעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ארצות הברית, איראן ושותפים אזוריים כדי לנצל הזדמנות זו, לשמור על המומנטום ולהשיג פתרון דיפלומטי ארוך טווח.
* אנו מאשררים שוב את תמיכתנו המלאה ביציבות, בריבונות ובשלמות הטריטוריאלית של לבנון ובחשיבותה של הפסקת אש חזקה.