שר החוץ של רוסיה "סרגיי לברוב" אמר היום כי רוסיה תמיד תתמוך בכל פתרון שארצות הברית ואיראן יהיו מוכנות לקבל במסגרת התהליך הדיפלומטי.
סוכנות הידיעות "ריא נובוסטי" ציטטה את לברוב שאמר: "לאיראן יש זכות מלאה להעשיר אורניום למטרות שלום".
דבריו של לברוב נאמרו בעיצומו של חילופי הצעות בין טהראן לוושינגטון במטרה להגיע למסגרת משא ומתן בתיווך פקיסטן. לאחרונה הוגשה לפקיסטן הצעה איראנית חדשה בת 14 סעיפים, שהיא תיקון לטיוטת ההצעה האמריקאית הקודמת.
הסבב הראשון של המשא ומתן הישיר בין שני הצדדים לסיום המלחמה, שהתקיים ב-12 באפריל, הסתיים ללא תוצאות.
הדרישות המופרזות של ארצות הברית בנוגע לתוכנית הגרעין של איראן הן אחד המכשולים לקידום המשא ומתן הזה. ההצעות של איראן עד כה התמקדו בסיום המלחמה ובצעדי בניית אמון מצד ארצות הברית, תוך העדפה לעסוק בסוגיות הגרעין תוך הדגשת שמירת זכותה להעשיר אורניום במסגרת זמן מוגדרת לאחר סיום המלחמה.