לפי סוכנות הידיעות טסנים, מוחמד באקר קאליבאף, יושב ראש הפרלמנט הפרלמנט, פרסם הודעה ברשת X ובה כתב: "לעולם לא יוכלו לתפוס אף אחד ממרכיבי ההתנגדות כשהוא מבודד ולבדו. מאבקם של לוחמי לבנון והדיפלומטיה העוצמתית של הרפובליקה האסלאמית של איראן יבטיחו את ריבונותה ואת שלמותה הטריטוריאלית של לבנון היקרה, ויסכלו את טירופם ואת הסלמת המלחמה מצד המשטר הישראלי. כל מהלך מצדכם ייענה במהלך נגדי מצדנו".