על פי סוכנות הידיעות טסנים, חיזבאללה בלבנון פרסם הצהרה ביום שני, בה כינה את הגעה של הרפובליקה האסלאמית של איראן וארה"ב להבנה מקיפה של הפסקת אש בכל החזיתות, כולל לבנון, "הישג גדול" ותוצאה של התנגדות ויציבות.
חיזבאללה ראה בהבנה זו תוצאה של התמדה של האומה האיראנית והמנהיגות הנבונה של המהפכה האסלאמית, והעריך את תפקידה של טהראן במרדף אחר זכויותיה של לבנון בכל המשא ומתן.
ההצהרה, תוך הערכה למדינות המתווכות, הדגישה כי הבנה זו היא הקדמה להשלמת תהליך שחרור מלא של אדמות לבנון, החזרת פליטים לאזורי הגבול והתחלת שיקום הנזק שנגרם מתוקפנות המשטר הציוני.
חיזבאללה יעץ לאנשיו להמתין להוראות רשמיות לחזור לאזורי הגבול על מנת להיות מוגנים מפני הסיכונים האפשריים של הפרת אמנות המשטר הציוני.
בהצהרה המופנית למשטר הציוני נכתב: "ההתנגדות לעולם לא תאפשר חזרה לתנאים שלפני ה-2 במרץ ותמשיך להגן על ריבונותה ואדמתה בעוצמה."
חיזבאללה בלבנון הצהיר כי על ממשלת לבנון לעשות את השימוש הטוב ביותר בתמיכה אזורית ובינלאומית זו כדי להשיג ריבונות לאומית במסגרת אחדות פנימית.