به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، شهریار محمدزادهفرد فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صبح امروز در نشستی با اشاره به اجرای طرحهای نوین در حوزه حفاظت و امنیت بنادر استان اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات حفاظتی، انتظامی و امنیتی، طرح تجهیز نیروهای یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به دوربینهای ثبت جرائم و حوادث بهصورت فردی و خودرویی اجرا شده است.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این طرح با هدف افزایش دقت در انجام مأموریتهای حفاظتی و انتظامی و همچنین مستندسازی دقیق رویدادها در بندر بوشهر و برخی بنادر تابعه استان به اجرا درآمده است.
وی بیان کرد: استفاده از این تجهیزات به مأموران یگان حفاظت امکان میدهد مستندات مربوط به حوادث، تخلفات و رویدادهای مختلف را با دقت بیشتری ثبت و ضبط کنند که این موضوع در فرآیند رسیدگیهای انتظامی و قضایی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
محمدزادهفرد خاطرنشان کرد: ثبت دقیق وقایع علاوه بر تسهیل پیگیری پروندهها در مراجع ذیصلاح، در حفظ حقوق شهروندی نیز نقش مهمی دارد و میتواند در رفع ابهامات، سوءبرداشتها و شبهات احتمالی درباره نحوه برخورد مأموران با افراد یا متخلفان مؤثر باشد.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: این طرح در حال حاضر در بندر بوشهر، بندر خارگ و بندر گناوه اجرایی شده و برنامهریزی لازم برای تجهیز سایر بنادر استان به این تجهیزات نیز در دستور کار قرار دارد.
وی تأکید کرد: بهرهگیری از فناوریهای نوین در حوزه حفاظت و امنیت، گامی مؤثر در افزایش شفافیت، ارتقای اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدمات ارائهشده در بنادر استان بوشهر محسوب میشود.
انتهای پیام/