رامین غلامپور، رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در لنگرود با اشاره به برنامههای توسعه خدمات درمانی شهرستان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در دست اجرا، ساماندهی و ارتقای خدمات بخشهای دیالیز و تالاسمی است.
به گفته وی به دلیل پیشبینی نشدن فضای مناسب برای این بخشها در زمان ساخت بیمارستان جدید، خدمات دیالیز و تالاسمی در مجتمع امینی ارائه میشد که این موضوع برای بیماران و مجموعه درمانی مشکلاتی ایجاد کرده بود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود با بیان اینکه فضای جدیدی برای استقرار این بخشها در نظر گرفته شده است، گفت: ظرفیت بخش دیالیز از 20 تخت به 25 تخت افزایش پیدا میکند و بیماران در محیطی مناسبتر و مجهزتر خدمات درمانی دریافت خواهند کرد.
غلامپور همچنین از توسعه بخش تالاسمی خبر داد و بیان کرد: تعداد تختهای این بخش نیز از هشت تخت به 9 تخت افزایش خواهد یافت، همچنین طراحی فضای جدید با هدف ارتقای کیفیت خدمات، رفاه بیشتر بیماران و افزایش ظرفیت پاسخگویی به مراجعان انجام شده است.
وی تأکید کرد: توسعه زیرساختهای درمانی بیماران خاص از جمله برنامههای مهم مجموعه بهداشت و درمان شهرستان است و تلاش میشود با تکمیل این پروژهها خدمات مطلوبتری به بیماران ارائه شود.
انتهای پیام/