به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر خطاب به صهیونیستها نوشت:
سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از 4 روز 100 نفر تلفات دادید!!!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال 2000 بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.
امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.
خود دانید
انتهای پیام