به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، علی مهربخش، مدیر منطقه برق اسلامشهر در آیین اجرای ششمین مانور طرح ملی مهتاب با اشاره به وجود 234 هزار مشترک در حوزه تحت مدیریت خود، از شناسایی حدود 7 هزار فقره انشعاب غیرمجاز در برآوردهای اولیه خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، پرونده 4 هزار مشترک به طور رسمی در سامانه اطلس غیرمجاز ثبت شده است که اخطارهای لازم داده شده و در صدد جمع آوری انشعابات غیرمجاز هستیم و با اولویتبندی مناطق کمبرخوردار، برای ساماندهی آنها وارد عمل شدیم.
وی با تأکید بر رویکرد ویژه مدیریت توزیع برق اسلامشهر در محرومیتزدایی، منطقه میان آباد را به عنوان نماد این اقدامات معرفی کرد و افزود: نزدیک به 300 انشعاب غیرمجاز در این منطقه احصا شدند و با وجود برگزاری بالغ بر 5 بار میز خدمت، موفق شدیم اعتماد مردم را جلب کرده و آنها را به سمت دریافت امتیازات قانونی و نصب شمارشگر (کنتور) هوشمند هدایت کنیم.
مهربخش با ابراز خرسندی از نتایج این اقدامات فرهنگی و خدماتی تصریح کرد: امروز و با حضور مقامات ارشد، نصب رسمی شمارشگرها در منطقه میان آباد آغاز خواهد شد و بسیاری از شهروندان در مرحله دریافت فیش و نصب قرار گرفتهاند.
مدیر منطقه برق اسلامشهر در ادامه به طرح تعویض کنتورهای معیوب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجا که بخش قابل توجهی از مشترکین ما زیر 5 کیلووات مصرف دارند، طرح تعویض کنتورها با جدیت دنبال میشود و تاکنون 56 دستگاه کنتور تعویض شده است. عملیات نصب محدودکنندههای جریان برای مشترکین پرمصرف نیز در دستور کار 20 روز آینده قرار دارد.
انتهای پیام/