به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی پس از پیروزی سخت و حداقلی تیمش برابر پاناما با ابراز ناراحتی از نمایش نهچندان مطلوب شاگردانش تأکید کرد که آنها برای ادامه مسیر در جام جهانی باید عملکرد بهتری ارائه بدهند و توانایی بیشتری در مدیریت فشار مسابقات داشته باشند.
او در پایان این بازی گفت: بازیکنان ما تحت فشار زیادی قرار داشتند. تقریباً تمام توپها در اختیار حریف بود و این موضوع به تیم ما آسیب زد. در ابتدای مسابقه نتوانستیم بر این شرایط غلبه کنیم و به همین دلیل کمی عصبانی شدم و واکنش نشان دادم.
دالیچ که تیمش در بازی نخست 4 بر 2 مغلوب انگلیس شده بود، ادامه داد: صادقانه بگویم انتظار چنین مسابقه دشواری را نداشتم. واکنش خوبی نشان ندادیم و شاید دلیل آن فشاری بود که روی تیم وجود داشت، زیرا برای صعود به مرحله بعدی به این سه امتیاز نیاز داشتیم.
سرمربی کرواسی همچنین با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل غنا در فیلادلفیا تأکید کرد که عملکرد شاگردانش باید در تمام بخشها، بهویژه در خط دفاعی، بهبود پیدا کند. او گفت: از نمایش تیم، بهخصوص در نیمه اول، کاملاً راضی نیستم. اما این مسابقه را فراموش میکنیم و تمام تمرکز خود را روی دیدار پیش رو خواهیم گذاشت.
انتهای پیام/