به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که در حال برقراری ارتباط با طرف آمریکایی و ایرانی برای اجرای مؤثر تفاهمنامه است.
وزارت خارجه پاکستان همچنین گفت: مذاکرات فنی در سطح کارشناسان با میانجیگری پاکستان و قطر هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/