به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه هنوز لیگ دسته اول به اتمام نرسیده، باشگاه نساجی شروع به جذب بازیکن برای فصل آینده کرده است. بر همین اساس افشین صادقی وینگر فصل گذشته پیکان پس از مذاکرات انجام شده با مدیران نساجی، برای حضور در این تیم به توافق رسید و بهزودی قراردادش را به صورت رسمی امضا خواهد کرد.
صادقی عضو تیم ملی زیر 23 سال ایران است و در حال حاضر همراه با این تیم در اردو به سر میبرد.
انتهای پیام/