به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها از ساعت 18:30 امروز (جمعه) به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.
ایران در ستهای اول و دوم با نتایج 25-20، 25-19 باخت اما در دستهای سوم 25-20 و 25-23 به برتری رسید. در نهایت در ست سوم ژاپن 15-12 به برتری رسید.
شاگردان پیاتزا در 6 دیدار گذشته خود پنج شکست و یک برد کسب کردهاند و روز یکشنبه 7 تیر از ساعت 15 به مصاف کوبا خواهند رفت.
انتهای پیام/