به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آرش لهونی، استاندار کردستان امشب در جمع مدیران استان کردستان، اظهار کرد: با وجود کاهش تدریجی نرخ بیکاری در استان همچنان فاصله قابل توجهی با میانگین کشور وجود دارد و این موضوع نیازمند پیگیری جدی و تلاش مضاعف همه دستگاههای اجرایی است.
وی افزود: در مقایسه با یک دهه گذشته، روند بیکاری در استان نزولی بوده، اما این میزان کاهش کافی نیست و مدیران باید با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود برای بهبود شاخصهای اقتصادی و اشتغال استان اقدام کنند.
استاندار کردستان با اشاره به نقش مدیران در تحقق اهداف توسعهای تصریح کرد: اعضای شورای برنامهریزی و مدیران دستگاههای اجرایی در تصمیمگیریها و عملکرد خود تأثیر مستقیمی بر کاهش نرخ بیکاری و ارتقای شاخصهای استان دارند و باید پاسخگوی نتایج عملکرد خود باشند.
لهونی خاطرنشان کرد: شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مشخص و تعریف شده است و در پایان سال، عملکرد تمامی دستگاهها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتی که عملکرد مدیری قابل قبول نباشد و دلیل موجهی برای آن وجود نداشته باشد، نمیتوان نسبت به تداوم وضعیت موجود بیتفاوت بود.
وی با بیان اینکه حدود 9 ماه تا پایان سال باقی مانده است، تأکید کرد: مدیران باید با جدیت بیشتری در حوزه مسئولیت خود فعالیت کنند، چرا که بسیاری از موضوعات و ظرفیتهای توسعهای در اختیار استان قرار دارد و میتوان با مدیریت صحیح، آثار ملموسی در بهبود شرایط ایجاد کرد.
استاندار کردستان گفت: توسعه استان یک مسئولیت مشترک است و همه مدیران موظفند از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود برای ارتقای شاخصهای اقتصادی، اجتماعی و رفاهی استفاده کنند تا در پایان سال، کارنامهای قابل قبول و رضایتبخش ارائه شود.
انتهای پبام/