به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در چارچوب هفته 31 رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، شامگاه شنبه تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی جم میزبان تیم نود ارومیه بود.
شاگردان رضا مهاجری که برای حفظ شانس صعود نیاز مبرمی به هر 3 امتیاز این دیدار داشتند، بازی را تهاجمی آغاز کردند. در نیمه اول، حملات جمیها چندین بار تا آستانه باز شدن دروازه حریف پیش رفت که در یکی از جدیترین موقعیتها توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و سایر ضربات نهایی نیز با بیدقتی به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، فشار حملات پارس جنوبی دوچندان شد. در دقیقه 51 بازی، روی یک حرکت تیمی هماهنگ، فردین نجفی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. برتری جمیها ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 61، مدافع نود ارومیه در محوطه جریمه روی فردین نجفی مرتکب خطا شد. نجفی خود پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه چیپ دیدنی، دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
تا پایان بازی، با وجود موقعیتهای متعدد دیگری که برای پارس جنوبی به دست آمد، توپ دیگری از خط دروازهها عبور نکرد تا این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود میزبان خاتمه یابد.
رضا مهاجری در این دیدار با میدان دادن به بازیکنان جوانی نظیر پوراسماعیلی و محمدزاده، نشان داد که به ظرفیتهای جوان تیم نیز نگاه ویژهای دارد.
با ثبت این پیروزی با 48 امتیاز، 13 برد، 12 مساوی و 6 باخت و با توجه به سایر نتایج این هفته، اختلاف پارس جنوبی جم با منطقه صعود به پلیآف به 3 امتیاز کاهش یافت.
اکنون با باقی ماندن 3 بازی سرنوشتساز تا پایان فصل، جمیها از شانس بالایی برای رسیدن به مرحله پلیآف و تلاش برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.
تیم نود ارومیه هم 24 امتیازی باقی ماند و آخرین امیدهایش به بقا را به مسابقات بعدی موکول کرد.
انتهای پیام/