به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، علیاصغر رنجبر ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته قوه قضائیه اظهار کرد: به مناسبت این هفته، 73 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای خراسان شمالی آزاد شدند.
وی افزود: از زمان راهاندازی مرکز نیکوکاری تاکنون نیز با مشارکت خیران و پیگیریهای انجامشده، 175 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد شدهاند.
مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی با اشاره به برنامههای اشتغال زندانیان گفت: در حال حاضر شمار قابل توجهی از زندانیان در کارگاههای اشتغال مشغول فعالیت هستند و تمامی درآمد حاصل از کار آنان بدون هیچگونه کسر، به خانوادههایشان پرداخت میشود و زندان سهمی از این درآمد ندارد.
رنجبر همچنین از بهرهمندی 101 زندانی از پابند الکترونیکی خبر داد و افزود: این افراد ضمن اشتغال، شبها در کنار خانوادههای خود حضور دارند که این اقدام در راستای حفظ بنیان خانواده و تسهیل بازگشت زندانیان به جامعه انجام میشود.
انتهای پیام/312