בשיחה זו, שר החוץ של איראן עידכן את עמיתו הסעודי בסעיפים ובהתפתחויות האחרונות הקשורות למזכר הבנות אסלאמאבאד.
עראקצ׳י, בהתייחסות לאחריותה של ארצות הברית לגבי יישום של סעיפי מזכר ההבנות, הדגיש את הצורך בהפסקה מוחלטת של תוקפנות המשטר הציוני נגד לבנון.
כמו כן, שר החוץ של איראן הביע הערכה לתפקידה של ערב הסעודית בתהליך הדיפלומטי הנוכחי, שמטרתו להביא לסיום המלחמה שנכפתה על ידי ארצות הברית והמשטר הציוני נגד איראן ולחיזוק היציבות והביטחון האזורי והדגיש את החשיבות של המשך תהליך זה.
שני הצדדים הדגישו בנוסף את המשך ההתייעצויות הצמודות ושיתוף הפעולה הדיפלומטי בין טהראן לריאד בנוגע להתפתחויות האזוריות ואת הצורך בהגברת המאמצים לכינון שלום באזור.