به گزارش خبرنگار تسنیم از اردبیل، داود شایقی در جلسه راهبری شورای تحول اداری استان اردبیل با حضور رئیس مرکز بازرسی، نظارت و فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، اظهار کرد: اردبیل به عنوان استان بیست و یکم کشور امروز به سامانه ملی فواد میپیوندد تا در قالب این سامانه آسیبها، نارساییها و غیره دستگاههای اجرایی احصاء و نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه فوریتهای اداری در قالب فواد در هشت شاخص در کشور ابلاغ و به مرحله اجرایی رسیده است خاطرنشان کرد: سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان متولی اصلی این سامانه روند فعالیت های آن را رصد میکند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل با تقدیر از حضور مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور در اردبیل برای برگزاری کارگاهها و کلاسهای آموزشی و توجیهی سامانه فواد در اردبیل بیان کرد: روز گذشته بالغ بر 160 نفر از نیروهای دستگاههای اجرایی شامل رابطان، روابط عمومیها، معاونین اداری و مالی و غیره این دوره آموزشی را سپری کردند.
شایقی ادامه داد: امروز به صورت رسمی سامانه فوریتهای اداری در اردبیل راهاندازی میشود تا در قالب شاخصهای تعیین شده دستگاههای اجرایی بیش از پیش مورد رصد و ارزیابی قرار گیرند.
در پایان علیرضا علیزاده به عنوان نماینده تام الاختیار مرکز ملی بازرسی سازمان اداری و استخدامی کشور در استان اردبیل معرفی شد.
انتهای پیام/132/