به گزارش خبرنگار تسنیم از اردبیل، مقصود ولیزاده، عضو شورای اسلامی استان اردبیل در جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی استان، اظهار کرد: به دلیل اختلال موجود در شبکه دکل های مخابراتی در روستاهای بیله سوار فاقد آنتن دهی هستند و این سبب رنجش بسیاری از اهالی در ایام تحصیل دانش آموزان در شبکه شاد شد.
وی با اشاره به اینکه به دلیل نبود زیرساخت ها در بسیاری از روستاهای بیله سوار آهنگ مهاجرت به شهرها در این مناطق بالاست، خاطرنشان کرد: دانش آموزان بسیاری از روستاهای بیله سوار در مواقع ضروری از منازل خود خارج شده و برای اتصال به شبکه شاد به کوه ها و ارتفاعات می رفتند که جای تاسف دارد.
عضو شورای شهر بیله سوار هزینه رومینگ مناطق مرزی استان به ویژه شهرستان بیله سوار را یادآور شد و بیان کرد: در اغلب نقاط شهری هزینه رومینگ به رغم نبود آنتن دهی مناسب به شهروندان تحمیل می شود که ضروری است برای تامین بخشی از ضرر و زیان مردم هزینه رومینگ با طراحی برنامه های مناسب حذف شود.
ولیزاده از ایجاد امکانات مناسب برای دهیاری ها در دو سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: دهیاران در حال حاضر وضعیت مناسبی دارند و با همکاری نزدیک با اداره کل شوراهای استانداری اردبیل روند کارها را به پیش می برند.
وی توقف عملیات آبرسانی به منطقه خروسلو را یادآور شد و گفت: در دو سال گذشته این پروژه به خوبی پیش می رفت اما به دلیل کمبود اعتبارات آبرسانی به منطقه خروسلو متوقف شده که ضروری است با برنامه ریزی های مناسب این پروژه از سر گرفته شده و به اتمام برسد.
عضو شورای شهر بیله سوار ایجاد سیل بند در شهر بیله سوار را مهم ارزیابی کرد و گفت: با اندکی بارش در داخل شهر سیل راه می افتد که ضروری است با بسیج امکانات و ایجاد سیل بند جلوی وارد شدن خسارت به مردم گرفته شود.
ولیزاده روستاهای زرگر و دمیرچولو را مناسب الحاق به محدوده شهری اعلام کرد و افزود: این روستاها به شهر چسبیده هستند و باید با الحاق سریع آنها به شهر اهالی بتوانند از امکانات مطلوب شهری بهره مند شوند.
انتهای پیام/132/