به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، احمد محمدپور، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عصر امروز با تأکید بر اهمیت ایمنی شهروندان و پایداری زیرساختهای شهری، اظهار کرد: در پی بررسیهای فنی، عملیات حفاری گسترده توسط اداره گاز منطقه 11 شهرستان ری در عمق 4 تا 5 متری زمین آغاز شده است تا محل دقیق نشت احتمالی شناسایی و اقدامات ترمیمی انجام شود.
وی با اشاره به تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شده، افزود: کارشناسان عمران شهرداری منطقه بهصورت مستمر و روزانه وضعیت پایداری و ایمنی پایههای پل شهدای فاطمیون را ارزیابی میکنند تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.
محمدپور در ادامه گفت: بهمنظور تسهیل در عملیات حفاری و افزایش ضریب ایمنی، با همکاری شهرداری ناحیه یک، اقداماتی نظیر جابهجایی درختان محدوده و اطلاعرسانی دقیق به ساکنان مجاور صورت گرفته است.
رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: این خط لوله 250 پوندی، وظیفه تأمین گاز مناطق مشیریه، شهرک رضوان، کارخانه سیمان و افسریه را بر عهده دارد و مدیریت شهری در کنار اداره گاز برای تسریع در روند ایمنسازی و رفع خطر احتمالی، هماهنگیهای لازم را به عمل آورده است.
انتهای پیام/