به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعهنویی پس از تساوی تیم ملی کشورمان مقابل بلژیک گفت: بازی خیلی جذابی بود و حق هر دو تیم بود که برنده شوند. هم آنها میتوانستند سه امتیاز را بگیرند و هم تیم ما. از تکتک بچهها به خصوص علیرضا بیرانوند نهایت تشکر را دارم. تنها ناراحتی من این است که تعویضهای ما جواب نداد و در حالی که قرار بود این تعویضها بازی را رو به جلو ببرند؛ حتی شانس آوردیم در 10 نفره شدن بلژیک نباختیم. از تعویضهایی که کردم راضی نبودم.
وی در مورد دلیل عدم نتیجه ندادن تعویضهای خود اظهار داشت: فوتبال همین است. یک موقع مثل بازی قبل جواب میدهد، اما این بازی کسانی که به زمین رفتند توقعات ما را برآورده نکردند.
یک امتیاز ارزشمند ایران از بازی با بلژیک برای صعود/ حیف از گل طارمی!
قلعهنویی در مورد استراتژی تیم کشورمان عنوان کرد: بحث ما این بود در هر دو نیمه در 15 دقیقه ابتدایی سرعت تیم حریف را بگیریم. بلژِیک تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. تا حدودی موفق بودیم، اما دو شانس بسیار خوب هم داشتیم که کورتوا گرفت. یک گل هم زدیم که باز هم مثل بازی قبل با بدشانسی آفساید بود. طارمی کمتر از 20 سانتیمتر در آفساید بود.
سرمربی تیم ملی با تمجید از عملکرد ملیپوشان گفت: از تکتک بچهها تشکر میکنم. میدانید با چه شرایط سختی وارد مسابقات شدیم و از ابتدا که وارد شدیم شرایط خوبی نداشتیم و این بازی نیز نهایت کملطفی را به ما کردند. بازیکنان ما قلب بزرگی دارند و با همه وجود بازی کردند، اما تعویضهای ما جواب نداد.
انتهای پیام/