به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کیان دهرابپور، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارشان گفت: در پویش مهر حسینی، نذر خون در استان اصفهان اجرایی میشود.
وی افزود: این پویش از آغاز ماه محرم در تمام پایگاههای انتقال خون استان اصفهان فعال شده و تا پایان ماه صفر پذیرای اهداکنندگان خون خواهد بود.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اهمیت این پویش در ترویج و نهادینهسازی فرهنگ اهدای خون، آن را بستر مناسبی برای مشارکت همگانی در کمک به بیماران نیازمند دانست و اظهار کرد: هر واحد خون اهدایی میتواند جان حداقل سه نفر را نجات دهد.
وی با قدردانی از حضور مستمر اهداکنندگان، به ویژه از جوانان و بانوان استان درخواست کرد تا در روزهای گرم سال با پیوستن به این پویش، نذر خونی خود را به بیماران هدیه کنند و با این عمل خداپسندانه، لبخند سلامت را بر چهره خانواده های نیازمند بنشانند.
دهرابپور خاطرنشان کرد: تمام مراکز انتقال خون در شهرستانهای استان اصفهان آماده دریافت خون و فرآوردههای خونی از داوطلبان هستند و امیدواریم با استقبال گسترده مردم، این پویش به یکی از پرشورترین برنامههای فرهنگی و انساندوستانه در ماههای محرم و صفر تبدیل شود.
انتهای پیام/174