به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، پایگاههای مقاومت بسیج «بعثت» ویژه برادران و خواهران، طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان در میدان امام خمینی (ره) شهر بوشهر افتتاح و راهاندازی شد.
راهاندازی این پایگاههای جدید در قلب شهر بوشهر با هدف تقویت ساختار تشکیلاتی بسیج و بسترسازی برای حضور فعالتر آحاد مردم در عرصههای مختلف انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در این آیین، با تشریح رویکرد نوین بسیج در راهاندازی این پایگاهها اظهار داشت: این مجموعهها با هدف ثبتنام، سازماندهی و آموزش مردم در قالب هستههای تخصصی مقاومت ایجاد شدهاند.
محسن رضایینژاد افزود: هدف غایی ما، فراهم آوردن الزامات نقشآفرینی داوطلبان در عرصههای مورد نیاز انقلاب اسلامی است؛ بهگونهای که هر داوطلب متناسب با استعدادها، توانمندیها و علاقهمندیهای خود در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام بهکارگیری شود.
وی تصریح کرد: بسیج همواره خادم مردم است و بر همین اساس، شناسایی مسائل و مشکلات محلات و تلاش برای رفع آنها از طریق تشکیل هستهها و گروههای جهادی و مقاومت، از دیگر وظایف کلیدی این پایگاههای بسیج «بعثت» به شمار میرود.
در این آیین که با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، احکام انتصاب فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج «بعثت» اعطا شد. بر این اساس، حسین رخشنده به عنوان فرمانده پایگاه برادران و سمیه غلامیان بوشهری به عنوان فرمانده پایگاه خواهران معرفی و فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.
انتهای پیام/